دوره 3، شماره 12 - ( 1401 )                   جلد 3 شماره 12 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


1- دانشگاه پیام نور تهران
2- دانشگاه پیام نور تهران ، jafarfazeli2022@gmail.com
3- دانشگاه علوم انتظامی امین
چکیده:   (1093 مشاهده)
پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش میانجی رضایت الکترونیکی در رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی و بازدید مجدد هواداران فوتبال از وب­سایت باشگاه پرسپولیس انجام گرفت. جامعه آماری پژوهش را هواداران باشگاه فوتبال فرهنگی ورزشی پرسپولیس تشکیل داده بودند که در مجموع 215 نمونه قابل قبول گرداوری شد. ابزار اندازه‌گیری پرسشنامه استاندارد شده با اصلاحاتی توسط محققین بود. روایی محتوایی و صوری پرسشنامه توسط 3 نفر از اساتید مدیریت ورزشی بررسی و پس از اصلاحات مورد درخواستی در بین جامعه مورد مطالعه پخش گردید. پایایی، روایی همگرایی و روایی واگرا حاکی از مطلوب بودن مدل بیرونی پژوهش داشت، همچنین مقدار­ SRMR برابر 08/0 تناسب مدل را تأیید کرد. یافته­‌های پژوهش نشان داد که کیفیت خدمات الکترونیکی وب­سایت بر رضایت و قصد بازدیدمجدد به صورت مستقم اثرگذار بود (P<0.05) همچنین رضایت الکترونیکی به صورت جزیی نقش میانجی بین کیفیت وب سایت‌های ورزشی و قصد بازدید مجدد داشت (P<0.05). نتایج حاکی از این است که هر چقدر کیفیت خدمات­دهی وب­سایت بالاتر رود رضایت الکترونیکی و تمایل مجدد هواداران به سایت تیم پرسپولیس افزایش پیدا می‌کند.
 
     
نوع مقاله: پژوهشی اصیل | موضوع مقاله: هنر و علوم انسانی (عمومی)
دریافت: 1401/5/15 | پذیرش: 1401/7/7 | انتشار: 1401/3/10

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.