Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of sociological and managerial analysis in sports

تحلیل های جامعه شناختی و مدیریتی در ورزش



Volume 2, Number 8 (2022-3)


Presenting the Paradigmatic Pattern of Financial Resources Development in Students Sports Olympiads
ارائۀ الگوی پارادایمی توسعۀ منابع مالی المپیادهای ورزشی دانش‌آموزی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The relationship between brand equity and audience loyalty to the brand in sports clubs
رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاه‌های ورزشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The role of influential people (sports celebrities) in fitness on sports intentions
نقش افراد تأثیرگذار (سلبریتی های ورزشی) در تناسب اندام بر نیات ورزشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Identification the Political Functions of Public Diplomacy and Soft Power in Sports and Tourism in Iran
شناسایی کارکردهای سیاسی دیپلماسی‌عمومی و قدرت‌نرم در ورزش و گردشگری ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating factors on women's participation in mountaineering activities (case study: Binaloud mountain range)
بررسی عوامل مؤثر بر مشارکت زنان در فعالیت‌های کوه‌پیمایی (مطالعۀ موردی: رشته‌کوه بینالود)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Performance Evaluation of Chess Federation of the Islamic Republic of Iran, Based on 360 Degree Approach
ارزیابی عملکرد فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رویکرد 360 درجه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles