دوره 1، شماره 4 - ( 1399 )                   جلد 1 شماره 4 صفحات 42-37 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Moradi E. Sports tourism and destination management. jsmas 2021; 1 (4) :37-42
URL: http://jsmas.modares.ac.ir/article-9-64667-fa.html
مرادی دربندجوقی عرفان. گردشگری ورزشی و مدیریت مقصد. پژوهش های سیاسی ایران. 1399; 1 (4) :37-42

URL: http://jsmas.modares.ac.ir/article-9-64667-fa.html


دانشگاه تربیت مدرس ، erfan.moradi@modares.ac.ir
چکیده:   (976 مشاهده)
استاندیون اذعان داشته‌ است که ورزش و گردشگری در هم تنیده شده و منجر به گردشگری ورزشی می‌شود. محققان از انقلاب گردشگری برای توصیف این پدیده استفاده کرده‌اند. از سویی وید  (2009) نیز اشاره کرده است که این مفهوم نتیجه تعامل بین ویژگی‌های ورزش و گردشگری به عنوان یک تجارت یکپارچه در یک مقصد مشخص است که هر یک به یک پدیده اجتماعی جهانی و یک نیروی اقتصادی مهم تبدیل شده‌اند. یکی از مفاهیم مرتبط با این حوزه‌ مدیریت مقصد است. در این مرور تحلیلی که به صورت روایتی انجام شده است به این دو مفهوم پرداخته شده است.
واژه‌های کلیدی: گردشگری ورزشی، مدیریت مقصد
متن کامل [PDF 287 kb]   (652 دریافت)    
نوع مقاله: مروری تحلیلی | موضوع مقاله: هنر و علوم انسانی (عمومی)
دریافت: 1401/7/15 | پذیرش: 1401/7/15 | انتشار: 1399/12/10

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.