Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of sociological and managerial analysis in sports

تحلیل های جامعه شناختی و مدیریتی در ورزش



Volume 3, Number 11 (2022-12)


Investigating the Sports Places of Mashhad City by Spaces Analysis Method sing Geographic Information System
بررسی وضعیت اماکن ورزشی شهر مشهد به روش تحلیل فضایی با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The use of social marketing in promoting the tendency of teachers towards Sport for all
کاربرد بازاریابی اجتماعی در ارتقا گرایش معلمان به ورزش‌های همگانی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Providing effective solutions for women's sports to promote marketing
ارائه راهکارهای مؤثر بر ورزش بانوان با هدف ارتقائ بازاریابی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing a model of the effect of sports advertisements and nostalgic ability on attendance Fans of the national football team
طراحی مدل تاثیر تبلیغات ورزشی و قابلیت نوستالژیک بر حضور هواداران تیم ملی فوتبال
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Presenting a model for the social responsibility of Iranian Table Tennis Federation
ارائه مدل مسئولیت اجتماعی فدراسیون تنیس روی میز ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Explain the equity model of the sports team brand from standpoint of the dual-identification perspective based on the values of the sports market and Symbolic drivers
تببین مدل ارزش ویژه برند تیم ورزشی از منظر هویت دوگانه مرتبط با تیم براساس ارزش های بازار ورزش و محرک های نمادین
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles