Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of sociological and managerial analysis in sports
تحلیل های جامعه شناختی و مدیریتی در ورزش
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 2, Number 6 (2021-9)
Modeling the Structural Equations of Green Marketing and Desire to Buy Customers with Mediation of Social Responsibility
مدلسازی معادلات ساختاری بازاریابی سبز و تمایل به خرید مشتریان محصولات ورزشی با میانجیگری مسئولیتپذیری اجتماعی فروشندگان ورزشی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Survey of Physical Education Students' Attitudes toward Advertising of well-known sports mascots (case study: Puma brand)
نگرشسنجی دانشجویان دانشکدههای تربیت بدنی نسبتبه تبلیغات مسکاتهای ورزشی شناختهشده (مطالعۀ موردی: مسکات ورزشی با برند پوما)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identifying Social Products to Attract Donors in University Student Sport in Iran
شناسایی ﻛﺎرﻛﺮدﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ جذب خیرین در ورزش دانشجویی کشور
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The relationship between sports attachment and sports orientation in recreational-sports clubs
رابطه دلبستگی ورزشی و جهت گیری ورزشی در باشگاه های تفریحی – ورزشی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Prioritization of cultural development factors of the country's sports from the perspective of experts
اولویت بندی عوامل توسعۀ فرهنگی ورزش از منظر صاحبنظران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Improving the leisure time of women and girls in the family with an approach based on physical activity in Isfahan province (model presentation)
کیفی سازی اوقات فراغت زنان و دختران در خانواده با رویکرد مبتنی بر فعالیت های جسمانی در استان اصفهان (ارائه الگو)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles