Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of sociological and managerial analysis in sports

تحلیل های جامعه شناختی و مدیریتی در ورزش



Volume 2, Number 6 (2021-9)


Modeling the Structural Equations of Green Marketing and Desire to Buy Customers with Mediation of Social Responsibility
مدل‌سازی معادلات ساختاری بازاریابی سبز و تمایل به خرید مشتریان محصولات ورزشی با میانجی‌گری مسئولیت‌پذیری اجتماعی فروشندگان ورزشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Survey of Physical Education Students' Attitudes toward Advertising of well-known sports mascots (case study: Puma brand)
نگرش‌سنجی دانشجویان دانشکده‌های تربیت‌ بدنی نسبت‌به تبلیغات مسکات‌های ورزشی شناخته‌شده (مطالعۀ موردی: مسکات ورزشی با برند پوما)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Identifying Social Products to Attract Donors in University Student Sport in Iran
شناسایی ﻛﺎرﻛﺮدﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ جذب خیرین در ورزش دانشجویی کشور
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The relationship between sports attachment and sports orientation in recreational-sports clubs
رابطه دلبستگی ورزشی و جهت گیری ورزشی در باشگاه های تفریحی – ورزشی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Prioritization of cultural development factors of the country's sports from the perspective of experts
اولویت بندی عوامل توسعۀ فرهنگی ورزش از منظر صاحبنظران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Improving the leisure time of women and girls in the family with an approach based on physical activity in Isfahan province (model presentation)
کیفی سازی اوقات فراغت زنان و دختران در خانواده با رویکرد مبتنی بر فعالیت های جسمانی در استان اصفهان (ارائه الگو)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles